IG Organizing

Vertaald uit het Engels-Professioneel organiseren ontstond in 1984 als een bedrijfstak in Los Angeles. Een professionele organisator helpt individuen en bedrijven om hun organisatiesystemen en -processen te verbeteren. Het doel hiervan is om de kwaliteit van leven te verbeteren, meer productiviteit en meer efficiëntie te bereiken. Wikipedia (Engels)

Rommel leidt af, het geeft stress, kost tijd en geld. Het ontstaat vanzelf en als je er niets aan doet groeit het. Ook in je mailbox en zelfs in je agenda heb je last van rommel. Een professional organizer brengt structuur aan zodat het voortaan makkelijker is alles goed bij te houden.

Zakelijk:
Ik heb het veel gezien bij mijn klanten. Vooral als bedrijven groeien in omvang of taken, Er is geen tijd om de administratieve processen aan te passen aan de nieuwe uitdagingen. Het werk moet door en achter de schermen groeit de chaos. Er gaat kostbare tijd verloren met zoeken, om over de frustratie die het oplevert maar te zwijgen. Hier kan ik als professional organizer echt een verschil maken. Ik word blij van orde scheppen in de chaos. In de administratie, op de bureaus, in agenda’s, planningen en mailboxen. Liefst in samenhang met elkaar. Een frisse start, helderheid en een plan van aanpak om het zo te houden.

Ik heb in heel veel verschillende organisaties met heel veel verschillende, ook geautomatiseerde, systemen gewerkt en ken de goede en mindere kanten ervan. Ik geef graag advies over wat voor uw bedrijf goed zou kunnen werken.

Particulieren:
Ook particuliere klanten kan ik helpen bij het scheppen van orde. In huis, in de schuur, of in de administratie. Ook de administratieve rompslomp die na een overlijden moet worden afgehandeld kan ik voor u verzorgen. Altijd in goed overleg, betrokkenheid en professionaliteit gaan voor mij heel goed samen